-             
Математиканы
окутуу процессинде студенттерди өнүктүрүүнүн фактору жана каражаты катары
педагогикалык процесстин маңызын,мыйзам ченемдүүлүктөрүн,тенденцияларын изилдөө;
-             
Математиканы
окутуудагы методикалык системанын негизги компененттерин изилдөө..
Дисциплинын милдеттери:
-             
Мектептин негизги жана жогорку баскычтарында (жалпы билим
берүү жана адистик деңгээлдеринде) окуучуларды математикалык билим берүүнү ишке
ашырууга даярдоону камсыз кылуу;
-             
Жалпы
педагогикалык процесстен келип чыккан математиканы окутуунун мазмунун,
ыкмаларын жана формаларын тандоо жөнүндө студенттердин илимий ойлорун
калыптандыруу;
-             
Математиканы
окутуу процессин уюштуруунун жана мазмунун психологиялык-педагогикалык
негиздерин изилдөө;
-             
Математиканы
окутуу процессинде техникалык,аудиовизуалдык каражаттарды жана заманбап
маалыматтык-коммуникациялык технологияларды колдонуунун мүмкүнчүлүктөрүн жана
жолдорун изилдөө;
-             
Мектепте
математикалык билим берүүнү  гумандаштырууга жана дифференциялоого,окуу
процессин жүргүзүү ишмердүүлүккө жана технологиялык мамиленин контекстинде
билим берүүнү өнүктүрүү функциясын ишке ашырууга байланыштуу заманбап багыттары
жөнүндө түшүнүктөрдү калыптандыруу;
-             
Математика
мугалиминин кесиптик ишинин негизги түрлөрүн ишке ашыруу үчүн зарыл болгон
студенттердин инсандык жана интеллектуалдык сапаттарын өнүктүрүүгө түрткү берүү.
Дисциплинаны окутуу жана тарбиялоо,илимий-методикалык,социалдык-педагогикалык,уюштуруучулук
жана башкаруу сыяктуу кесиптик ишмердиктин түрлөрүнө багытталган жана
төмөнкүдөй маселелерди чечүүгө багытталган.
: Билим берүү жана тарбия берүү иш
чаралары жаатында:
- 
Билим берүү программасына
ылайык окуу процессин ишке ашыруу;
-             
Программанын темаларынын жана бөлүмдөрүнүн өзгөчөлүктөрүн
эске алуу менен окуу планына ылайык билим берүү;
- 
Азыркы кездеги
илимий жактан негизделген илелерди (приемдорду), методдорду жана окуу
куралдарын пайдалануу;
-             
Маалыматтык
жана компьютердик,техникалык каражаттарды окутууда пайдалануу;
-             
Окуучуларды
жеке мамиленин негизинде алардын руханий, адеп-ахлактык баалуулуктарын жана
патриоттук ишенимдерин калыптандыруу катарында тарбиялоо;
Илимий-методикалык
иш аракеттердин жаатында:
-             
Илимий-методикалык
иштерди жүргүзүү,илимий-методикалык бирикмелердин ишине катышуу;
-             
Өздүк иш аракеттерди өркүндөтүү жана квалификациясын
жогорулатуу максатында ишмердүүлүккө анализ берүү;
Социалдык-педагогикалык
иш аракеттердин жаатында:
- 
Кесипке багыт
берүүнү жүргүзүү.